04:43 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سود سپرده بانکی

حمله انتحاری بانکی ها به بازار سرمایه
نماد برتر- شایعه های افزایش نرخ سود بانکی و تکذیب آن توسط مسئولان و در نهایت اجرای چراغ خاموش آن توسط بسیاری از بانک های خصوصی ماجرای جدیدی نیست. موضوعی که این بار می تواند بورس و بانک را در رقابتی ناعادلانه قرار دهد و باعث شود یکی دیگر از پایه های محکم بورس هم متزلزل شود تا آتش آن به چشم سهامداران بورسی رود.
چند عامل ادامه ریزش قیمت سهام و شاخص و تکرار وعده ۱۰۰ عرضه اولیه
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اعلام چند دلیل در ادامه ریزش قیمت سهام و شاخص بورس ، وعده عرضه اولیه ۱۰۰ سهام شرکت در سال جاری را تکرار کرد !
سود ۳ هزار و ۲۳۵ ریالی «رافزا» برای هرسهم در ۶ماه
نماد برتر- شرکت رایان هم افزا در آخرین گزارش فعالیت ۶ماهه خود منتشر کرده از پوشش سود ۳هزار و ۲۳۵ریالی برای هرسهم خبر داد.
پیشنهاد وزارت اقتصاد برای تثبیت سقف ۱۵ درصدی نرخ سود بانکی
نماد برتر- مشاور وزیر اقتصاد از ارائه بسته های پیشنهادی این وزارتخانه با هدف حمایتهای مالیاتی، کاهش ذخیره قانونی بانکها برای تامین مالی ارزان و تعیین سقف ۱۵ درصدی نرخ سود سپرده بانکی خبر داد.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
انتقاد از نحوه بازارگردانی سهام در بورس ایران / دلیل اصلی روند نزولی شاخص
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با انتقاد از نحوه بازارگردانی سهام ، دلیل اصلی روند نزولی شاخص را عدم اطمینان به شرایط و نبود ثبات و مواردی مانند احتمال افزایش نرخ سود سپرده بانکی دانست .
نرخ سود بانکی تغییر نمی‌کند / دستورالعمل‌ جدید رفع تعهد ارزی صادرکنندگان
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی از عدم تغییر نرخ سود سپرده بانکی و اجرای دستورالعمل‌ جدید برای رفع تعهد ارزی صادرکنندگان خبر داد.
عملکرد ۷ ماهه "همراه" با رشد ۳۲ درصدی و کسب درآمد ۱۳.۲ هزار میلیاردی
نماد برتر- ارتباطات سیار ایران با انتشار گزارش عملکرد هفتمین ماه از سال مالی جاری، درآمد ۱۳.۲ هزار میلیارد تومانی شناسایی کرد و با رشد ۳۲ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل روبرو شد.
درد بورس با اخبار مثبت ، گزارش ماهانه شرکتها و گلایه نمایندگان هم درمان نشد
نماد برتر- انتشار اخبار مثبتی مانند تکذیب افزایش نرخ سود سپرده ، لغو قیمت گذاری دستوری فولاد، گزارش ماهانه شرکت ها و و گلایه نمایندگان مجلس هم قادر به درمان درد سه ماه اخیر بورس نشد .
قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت امور اقتصادی و دارایی را قرائت کرد.
افزایش نرخ سود سپرده بانکی شایعه است / تعدیل روند نرخ سود بین بانکی
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی ، شایعه افزایش نرخ سود سپرده بانکی را تکذیب کرد و از تعدیل روند نرخ سود بین بانکی از طریق ابزارهای در اختیار خبر داد .
کدام عوامل قیمت ها را ریزشی می کنند؟
درحالی هر سه بازار ارز، سکه و سهام با ریزش مواجه شدند که به دلیل تغییر رفتار بازیگران معلوم نیست جرکت بازار در روزهای آینده چگونه خواهد بود.
شرط برگشت اعتماد به بورس و احتمال صعود در مهر / حباب فاجعه بار بازارهای رقیب
نماد برتر- کارگزار بورس با اعلام شرط برگشت اعتماد دوباره مردم به بازار سرمایه و شکل گیری حباب فاجعه بار در بازارهای رقیب ، پیش بینی کرد از اواخر یا اواسط مهر ، روند شاخص صعودی شود.
رشد ۳۰ درصدی درآمد "همراه" با تحقق ۱۰.۹ هزار میلیاردی / بازدهی ۶ ماهه
نماد برتر- شرکت ارتباطات سیار ایران با ارائه گزارش عملکرد ششمین ماه، ۱۰.۹ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه قبل حکایت از ۳۰ درصدی دارد .
رشد ۳۶ درصدی درآمد "تملت" در نیمه نخست سال جاری
نماد برتر- تامین سرمایه بانک ملت با انتشار گزارش عملکرد شهریور و ۶ ماهه سال جاری از تحقق ۲۸۳.۷ میلیارد تومان درآمد و رشد ۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه گذشته خبر داد.